Tassujengi









14.7.2009

Minä olen ...

















Cherpin Mea Quella Amor
"Amore"
(Amo, AmppariPamppari,Riiviö,RakkausPakkaus)

Synt: 23.06.2003
Rotu:pinseri
Sukupuoli: narttu
Väri: ruskea

Kasvattaja: Cherpin /Päivi Laitinen, Vantaa
Omistajat: Soili Hänninen & Jorma Kero, Helsinki

Terveys:
Silmät: OK (17.10.2009)

Missikisat:
12.6-04 Espoo erikoisnäyttely

JUN-EH, JUK1 tuomari Elina Tan-Hietalahti
13.6-04 Espoo erikoisnäyttely
JUN ERI tuomari Jeannette Seltz

Amoren tietoja => KoiraNet (kennelliiton jalostustietojärjestelmä)

Olen siis juhannusprinsessa.
Synnyin Dina-äidin kotona Jonnan hellässä hoivassa. Aluksi nimeni oli Mora Amore, mutta kennel-emoni Päivi halusi muuttaa nimeäni ( jokin kennelin "perinnenimijuttu") tai jotain sinne päin.

Emäntä ja isäntä sanovat, että olen "rakkauspakkaus" ja parempaa nimeä kuin Amore ei Jonna olisi voinut keksiä. No siitä en tiedä, mutta sekoitin porukan elämän täydellisesti muuttaessani heidän luokse.
Siitä lähtien olen pitänyt vauhtia yllä ja rakastanut täydellä sydämellä!
ps. ja pusutellut aina kun olen saanut mahdollisuuden ;-)





Kuvia Amoresta ensimmäisten 3 kk ajalta.

Tassuttele taas myöhemmin sivuilleni
Terveisin * Amore*



Ei kommentteja: