Tassujengi









9.11.2016

vesi oli muuttunut kovaksi


keskiviikko
9. marraskuuta




Amoren mietteitä:
Lenkille en noiden rasavillien siskojen kanssa halua enää lähteä, mulle riittää pihapiiri. Mutta jos mami käynnistää auton, olen heti valmis matkaan . . . kunhan vauhti ei ole yli 80 - silloin mua alkaa pelottaa.  Ja kun tuo näkö on heikentynyt ( mami sanoi että mun silmissä on jotain kaihia ) pitää tulla lähemmäksi, niin näen paremmin minne ajetaan. 
Nykyisin kun en jaksa enää kävellä pitkiä matkoja, niin mami vie meidät autolla uusien hajujen luokse. 

Tänään me käytiin Päijänteen rannassa.  Vesi oli muuttunut kovaksi, eikä me saatu mennä kävelemään sinne ja lunta pyrytti ihan hitoksee.
Sit me käytiin postissa hakemassa yks paketti ja se oli täynnä herkkuja mulle,
joo, joo - siskot sai sieltä vain maistiaiset ja loput on mulle.

Mami kertoo niistä herkuista lisää huomenna.


Ei kommentteja: