Tassujengi









24.1.2017

Selkiksen tiistai







Mä olin nukkunut koko yön mamin vieressä.
 Pihalla mä otin taas tosi kovat spurtit, juoksin kaksi kertaa tontin ympäri ja menin  kukkulalle tutkimaan näkymiä.  Sitten kävin nuuskimassa pihasaunan kuistin alta sekä mamin puutarhan kompostin takaa. Siellä jossain asustelee jokin ökkiäinen, mut ei se uskalla näyttäytyä meille.

Mami oli vähän vihainen kun kasvihuoneen luona haisi kissan pissa, se on kyllä niin vahva haju, että nenä meinaa mennä tukkoon. Kohta se haju on autokatoksessakin ja sit mami vie sinne niitä appelsiinin kuoria.


Päivällä meille tuli Dana ja Disa kylään ja oisin halunnut lähteä niiden mukaan ulos, mut ei mami päästänyt tällä kertaa. Mentiin siis omalla porukalla lenkille.
 Osan matkasta käveltiin kolmen galgon - Sylvin, Solon ja niiden hoitokoiran kanssa. Mä osasin olla ihan nätisti vaikka on muita koiria, mut kyllä mua hävetti pikkusiskon käytös.
Iltaruoka oli tosi, tosi herkkua ja sen jälkeen mä annoin tosi monta pusua mamille.
Mä sain kuulema hömpöttelykohtauksen ja mami nauroi.



Ei kommentteja: