Tassujengi









1.1.2017

uudet tarinat alkaa




Olipa rankka yö
- miksi uuden vuoden alkaminen on meille eläimille aina yhtä rankkaa ja pelottavaa ...
te ihmiset ette tajuu sitä tai sitten ette vain välitä siitä.



Pandon kertomus:
Minulle sattui eilen illalla vahinko - minulle tuli pissa lattialle. 
Ennen kuutta pääsin hihnakävelylle pihalle ja olin just kyykistymässä pissalle kun paukahti kovasti.
Ei siinä enää ehditty pissata kun oli kiire sisälle turvaan.  
Ja sitten se paukuttelu jatkui ja jatkui.
Jossain vaiheessa yritettiin uudestaa mennä pihalle, mutta hiljaisuus kesti vain pieniä tuokioita.
Mä en vain uskaltanut enää mennä ulos.
Ja sit mami sanoi, että "ei haittaa, jos pissa tulee lattialle, enää ei koiria rääkätä".
Ihan oikeesti mä kyllä yritin pidättää.

Tänään aamulla lähdettiin heti kun herättiin lenkille. Mua ja siskoja pelotti vieläkin, mut me tiedetään,että mami ja papi suojelee meitä aina.
Käytiin metsässäkin kävelemässä ja mami näki jäätyneessä lammikossa sydämen.
Kyllä tästä tulee hyvä vuosi ja kotiin päästiin turvallisesti - ei paukkunut yhtään.




Ei kommentteja: